From Heaven To Heartaches * BAD BOYS BLUE (romanian)

               


Comentarii

  1. Bună, Tu întradevăr îndrăgeşti această formaţie . Am tot căutat la intrarea pe site-ul tău, de unde se poate da muzica mai încet, sau chiar să-l opresc, dar nu l-am găsit şi atunci am oprit sunetul din calculatorul meu. Mai ales că partenera mea striga la mine: " Dany !!! Pune-ți căștile că eu mai vreau să dorm !" ...Na dar în rest e totul fain !
    Îţi doresc numai satisfacții în viaţa virtuală ! Cu respect , Dany.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut! In stanga jos la subsolul blogului este un miniplayer care probabil va fi anulat daca voi mai primi inca vreo doua astfel de ”reclamatii” :) Toate cele bune ! Cristi

      Ștergere
  2. Sau poate să-l aduci sus de tot ... să fie observabil mai ușor .
    Toate cele bune! Dany

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu